مطلب ارسالی از 7777777
 
khoderzai
ارضا شدی !
27 مهر 1393برچسب:, :: 17:48 ::  نويسنده :

 سلام . من يه پسر 13 ساله ام . هشت يا نه سالم بود كه يكي از آشناهامون به پدر و مادرم پيشنهاد داد برامون ماهواره نسب كنه . پدر ومادرم هم قبول كردن. مدتي گذشت تا من سر از شبكه هاي خراب ماهواره دراوردم . من ساعت ها به طور پنهاني مينشستم و اون شبكه هارو نگاه ميكردم بدون آنكه دركي از اون صحنه ها داشته باشم . اما خداروشكر سه سال پيش پليس ماهوارمونو جمع كرد . مدتي بعد فساد در مدارس زياد شد . من چيزههاي زيادي از بچه ها ميشنيدمو كنجكاو ميشدم . بعد رفتن تو اينترنتو ياد گرفتم... تو مدزسه ميشنيدمو تو اينترنت ميديدم . همه اينا گذشت تاروز اول خرداد 93 . روزي كه بدبختي من شروع شد . اون روز من تو خونه تنها بودم . رفتم سراغ اينترنتو  ... بعد نمي دونم چي شد و چرا. يدفه ديدم كه ... اون روز گذشت . فرداش داشتم لغتنامه فارسي و ميخوندم .ديدم نوشته استمناء ... كاريكه در اسلام حرام است . تازه فهميدم چه غلطي كردم . گفتم ديگه نميرم سراغش اما...  چنروز بعد يه فيلم خيييييييلي بد ديدم . كه اي كاش نميديدم . خلاصه كم كم يك روز شد يك ماه .دوماه .سه ماه.... خيلي ناراحت بودم تا اينكه امام رضا منو طلبيد . با خودم عهد كردم از زيارت كه برگشتم ديكه انجامش ندم. اما دوباره شروع شد ... الان كه دارم مينويسم حدودا پنج ماه گرفتارم . كم كم دارم تمركزمو از دست ميدم .سركلاس درس فكرم ميره سمت ...  محرم نزديكه . دعا كنيد بتونم تو اين محرم تركش كنم. به خدا من بچه بدي نيستم . محرما زنجير ميزنم . شباي قدر تا صبح بيدارم . بابا ميدونم چه كاري كثيفي دارم انجام ميدم .اما تركش خيلي سخته . فقط برام دعا كنيد كه حالم خيلي خرابه ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها






نويسندگان



ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 35428
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 105
تعداد آنلاین : 1